" /> Odnosi sa javnošću , Public Relations PR
214.jpg

Odnosi sa javnošću 

Odgovorno predstavljanje sebe i svoga posla je od velike važnosti. 
Idemo korak po korak ka formiranju imidža vaše firme i poslovanja. 
Koliko je klijent zadovoljan toliko je i naše zadovoljstvo, a zajednički trud.!

Uspeh je tamo gde uživate, gde je energija, gde vam je pažnja, gde vam je ljubav. 
Uspeh je u onome gde ste dali najviše sebe.Najbitnije za život i balans između posla i zdravlja je umerenost, tj pravilno iskorišćeno vreme.Vreme provedeno sa učinkom, tj sa nečim korisnim za vas život je dobro iskorišćeno vreme. 
Ukoliko vas obuzme stres i stagnacija u poslu, obratite se stručnjacima koji će deo posla preko outsourcing-a preuzeti i zajedno sa vama napraviti reorganizaciju. 
Kriza je sastavni deo života i posla!Odluka koja se donosi mora naneti najmanju štetu nastaloj situaciji.
Znanje je vaše. 
Život je vaš . 
Posao je vaš. 
Rad u Kompaniji je čitav sistem, rad koji zahteva samostalnost u ogromnoj grupi i opet kako će vam biti zavisi od Vas.Gde počneš tu obično i ostaneš. Ljude nema ko da pomera sa mesta na mesto u zavisnosti od kvalifikacija, iskustva i obavljenog posla. Ljudi su u strahu za svoje mesto i postoje samo rukovodioci i ljudi koji rade šta rukovodioci kažu. Ako je isti cilj, straha nema, a cilj se jasno obrazloži svakom zaposlenom, kako bi svi radili najbolje što mogu, a ceo tim ubirao plodove rada.Direktor pokreće ceo proces. Neće se korigovati svaki pojedinac, ako je direktor postavio pravila.Ukoliko su ljudi tu samo da bi obavljali zadatke koje od njih neko zahteva, to je mnogo malo ulaganja pojedinca u razvoj posla. To je uvek šteta kompaniji. Najveća sposobnost direktora je da ume da izbvuče najbolje od zaposlenog. Najveća motivacija pojedinca je ukljucenost.Rad je u životu oblast u kojoj smo najduže i zato pogrešan odabir zanimanja izuzetno mnogo utiče na život, a njegovo nezadovoljstvo i te kako na telo.Mi smo tu da radimo da bi zaradili. Znači mi imamo svoj lični cilj i uklapamo ga u cilj kompanije i ništa drugo nas ne zanima. Prvo ste sebi najjači motiv i ništa nije važnije od vas.Odnosi sa kolegama su kultura ophođenja, kultura načina na kojem se ophodimo.Komunikacija u kompaniji je slika kompanije i nije do vas. Direktor pravi kulturnu ili nekulturni atmosferu. Vaše je da budete kulturni, jer tako održavate svoje potrebe, život i zdravlje.Ono na šta vi ne možete da utičete ne sme biti deo vaših misli ,jer ke to siguran put ka sputavanju životne sile. Vi sve što se dešava u poslovnoj atmosferi Kompanije možete da tolerišete ili eliminišete, uz posledice ili benefite kojih morate biti svesni.Znanje je vaše i ne padajte na čitav dijapazon ljudi u kompaniji.
Koristite usluge ozbiljnih za dugogodišnjim iskustvom u radu sa multinacionalnim kompanijama.



Obrazovanje, znanja jezika, znanja raznih poslovnih veština i poznavanje marketinga se podrazumeva. To davno nisu osobine i znanja koja nas izdvajaju. 
Šta nas onda razlikuje i zašto biraju nas?Vaspitanje, kultura, ponašanje, reći hvala i izvini!

Tržište- celi svet! 
Mogućnosti- neograničene! 
Potrebe- tim i poslovna kultura!

Powered by WebExpress